Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Η ακατανίκητη πειθώ της μπουγάτσας!

(συνέχεια από το "Μηχάνημα" του Ευγένιου Τριβιζά)

      Ο Γιάννης έπαθε ηλεκτροπληξία. Την επόμενη μέρα οι υπάλληλοι τον βρήκαν κάρβουνο. Κάλεσαν γρήγορα το ασθενοφόρο, που ευτυχώς ήρθε γρήγορα. Οι γιατροί όταν τον εξέτασαν, είπαν πως είναι εντάξει. Έτσι, τον πήγαν γρήγορα στο νοσοκομείο.
     Το άλλο πρωί που ήταν καλύτερα, η γυναίκα του πήγε να τον δει και του είπε χίλια δύο λόγια:
-Πώς κατάντησες έτσι;
-Ήθελα να "καθαρίσω" το "μασίνι" της εταιρειας.
-Λες και έκανες ηλιοθεραπεία! Κοίτα πώς έγινες, σαν γαλοπούλα ψητή. Γιατί;
-Μου έκλεβε την πελατεία μου, τι να κάνω και εγώ;
-Να μιλούσες στο διευθυντή σου, ίσως;
- Θα χάναμε το σπιτικό μας. Πώς να το ξεφορτωθώ;
-Έχω μια ιδέα.
-Για πες μου!
-Να καλέσεις το διευθυντή σου για φαγητό και να τον καλοπιάσεις.
       Πέρασαν τρεις μέρες και ο Γιάννης βγήκε από το νοσοκομείο. Πήγε στην εταιρεία χαμογελαστός, γιατί το "μασίνι" θα έφευγε από εκεί, έτσι τουλάχιστον σκεφτόταν. Κατευθείαν πήγε στο γραφείο του κυρίου Περικλή, του προσωπάρχη του. Του ζήτησε ευγενικά.
-Κύριε Περικλή, θέλετε να έρθετε η γυναίκα σας και εσείς στο σπιτικό μου για φαγητό;
-Βεβαίας, η Νίκη και εγώ θα θέλαμε να έρθουμε!Αύριο γίνεται;
-Ναι, είπε ο Γιάννης και έφυγε από το γραφείο. Αμέσως τηλεφώνησε στη γυναίκα του και της είπε:
-Ελενίτσα μου θα έρθουν αύριο. 
-Ωραία! Πρέπει να ετοιμάσω το φαγητό.
-Είναι απλοί άνθρωποι, είπε ο Γιάννης.
      Ο Γιάννης τελείωσε τη δουλειά του και πήγε σπίτι. Η γυναίκα του είπε:
-Να φτιάξω μια μπουγάτσα με τυρί από τη Θεσσαλονίκη και μια χαλβαδόπιτα ή μια τυρόπιτα και μπακλαβά;
-Μπουγάτσα με τυρί και μια χαλβαδόπιτα φτιάξε.
- Εντάξει, είπε η γυναίκα του.
      Το επόμενο πρωί όλα ήταν έτοιμα. Η γυναίκα ντυμένη και περιποιημένη και ο Γιάννης κομψός και χαρούμενος, γιατί θα ξεφορτωνόταν το "μασίνι". Ήρθε ο κύριος Περικλής και η κυρία Νίκη και κάθισαν στο τραπέζι. Η Ελένη έφερε την μπουγάτσα με το τυρί και όλοι ενθουσιάστηκαν :-))). Ο κύριος Γιάννης είπε στον κύριο Περικλή:
- Θέλω να σας ρωτήσω κάτι;
-Τι;
-Τι θα λέγατε να βγάζατε το μηχάνημα από την εταιρεία;
-Εντάξει, αλλά γιατί;
- Μου παίρνει τη δουλειά!
-Ωραία, αύριο το μηχάνημα θα "φύγει", για να είσαι ευχαριστημένος.
       Το πρωί στη γωνία δεν υπήρχε το μηχάνημα. Ο κύριος Γιάννης χάρηκε πολύ. Αμέσως, η πελατεία του αυξήθηκε. Ο καφετζής γεμάτος αυτοπεποίθηση εξυπηρετούσε τους πελάτες του.
       Έτσι έζησαν αυτοί και εμείς καλύτερα.
(;Αλήθεια, ποιος θα μπορούσε να αντισταθεί σε μια μπουγάτσα με..τυρί )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου